پادکست ویدیویی اجتماع تبلیغات – بخش سوم – گفتگو با بهزاد رضایی (BeZi)

اپیوزود چهارم پادکست اجتماع تبلیغات - بهزاد رضایی - تفکر سیستمی  پادکست ویدیویی اجتماع تبلیغات – بخش سوم – گفتگو با بهزاد رضایی (BeZi) Featured Image behzad Rezayi 768x514

پادکست ویدیویی اجتماع تبلیغات – بخش سوم – گفتگو با بهزاد رضایی (BeZi)

پادکست ویدیویی اجتماع تبلیغات – بخش سوم – گفتگو با بهزاد رضایی (BeZi) 972 650 داوود حکیمی


بهزاد رضایی، دانشجوی دکترا Marketing Dynamics دانشگاه لوزان و مدیر سابق مارکتینگ در نت‌برگ و مکتب‌خونه، و همچنین مدیر آنلاین مارکتینگ تپسی بوده است. او در بخش سوم پادکست اجتماع تبلیغات، در ارتباط با موضوع تفکر سیستمی با ما صحبت کرد تا آگاهی را درباره این مبحث را افزایش دهد. طی این مکالمه از بحث‌هایی با عناوین زیر را می‌شنوید:

  • تفکر سیستمی چیست؟
  • نمونه‌های کاربردی تفرکر سیستمی در مارکتینگ چطور اجرا می‌شود
  • نمونه‌های مطالعه موردی تفکر سیستمی را برسی می‌کنیم
  • ازبهزاد رضایی درباره توییت‌های خودش می‌پرسیم
  • و منابع بیشتری درباره تفکر سیستمی را جویا می‌شویم


در طی گپ و گفت ما با بهزاد او به سابقه تحصیلی‌اش در رشته مهندسی صنایع اشاره کرد و اینکه به خاطر علاقه‌اش به مدیریت و کسب‌وکار مسیر تحصیلی خود را به MBA با گرایش استراتژی و مارکتینگ تغییر داد و سپس برای تکمیل دکترا در زمینه Marketing Dynamics به سویس مهاجرت کرد. بهزاد با شروع تحصیل در رشته MBA کار خود را به عنوان مدیر مارکتینگ در شرکت روماک شروع کرد، و فعالیت کاری خود را در سال‌های بعد آن با شرکت ‌های دیگر ادامه داد.

او در این پادکست، مدل تفکر سیستمی را با آوردن مثال و توضیحات کامل تشریح می‌کند و با مطرح کردن نمونه‌های موردی که بر روی آنها تحقیق کرده بوده است درک این مطلب را که می‌توان بسیار برای کسب‌وکار ارشمند باشد را آسان‌تر کرد. اگر شما هم تجربه مشابهی داشته اید یا دوست دارید بیشتر درباره تفکر سیستمی بدانید، لطفا پادکست را مشاهده کرده و نظرات خورد را با ما مطرح کنید.