پادکست ویدیویی اجتماع تبلیغات – بخش چهارم – گفتگو با حسین‌گل‌حسینی

اپیزود چهارم پادکست اجتماع تبلیغات - حسین گل‌حسینی - فناوری بازاریابی در بازار جهانی  پادکست ویدیویی اجتماع تبلیغات – بخش چهارم – گفتگو با حسین‌گل‌حسینی Featured Image Gol Hosseini 768x514

پادکست ویدیویی اجتماع تبلیغات – بخش چهارم – گفتگو با حسین‌گل‌حسینی

پادکست ویدیویی اجتماع تبلیغات – بخش چهارم – گفتگو با حسین‌گل‌حسینی 972 650 داوود حکیمی

در بخش چهارم برنامه زنده و پادکست ویدیویی با حسین گل‌حسینی، موسس Meet Stories و متخصص فناوری‌ بازاریابی در زیست‌بوم استارتاپی هلند صحبت کردیم. او به طور خلاصه درباره تجربه‌ش از مهاجرت از طریق استارتاپ ویزا به کشور هلند گفت و اینکه ویزا استارتاپ دستمایه درآمدزایی برای وکلای مهاجرتی شده است. سپس از مشاهدات خود درباره جدیدترین فناوری‌های بازاریابی ایمیلی، مارکتینگ اتومیشن برای کسب و کار‌ها صحبت می‌شود.

طی این مکالمه از بحث‌هایی با عناوین زیر را می‌شنوید:

  • بحثی کوتاه درباره راه‌اندازی استارتاپ در اروپا و مهاجرت از طریق استارت‌آپ ویزا
  • سامانه‌های هوش‌مصنوعی برای تسهیل عملیات ایمیل‌های فروش
  • سرنخ‌های فروش و سامانه‌های امتیازدهی و شناخت مشتری به‌القوه
  • آشنایی صحیح با “شخصی‌سازی” محتوا برای لندینگ پیج یا متن نامه‌های الکترونیکی
  • ایمیل مارکتینگ برای مشتری‌های سازمانی
  • سامانه‌های مارکتینگ اتومیشن برای مشتری‌های عمومی در تجارت الکترونیک


در بخشی از صحبت‌ها حسین گل‌حسینی می‌گوید Cold Emailing برای فروش نیست با اینکه هدف نهایی ممکن است فروش هم باشد اما در واقع برای برقراری ارتباطی معنادار با مشتری به‌القوه است تا با درک نیاز‌های آنان بتوانید بهترین پیشنهاد برای همکاری را به آنان بسپارید. اهمیت شخصی سازی ایمیل برای شخص مورد نظر از این نظر برای او اهمیت بالایی دارد به طوری که از حدود دقایق 25 تا دقیقه 40 درباره این مساله در باب کپی رایتینگ و شخصی‌سازی مثال می‌زند.

اگر شما هم درباره موضوع فناوری‌های بازاریابی نظری برای اشتراک با ما دارید یا دوست دارید بیشتر درباره این مساله بدانید، لطفا پادکست را مشاهده کرده و نظرات خورد را با ما مطرح کنید.


حامی اپیزود چهارم پادکست اجتماع تبلیغات:

پادکست ویدیویی اجتماع تبلیغات – بخش چهارم – گفتگو با حسین‌گل‌حسینی pakat new logo 2
سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت